Forkurs: God kundebehandling kontra effektivitet – tannhelsesekretærens dilemma?

Kurset vil behandle temaer som profesjonell pasientbehandling og kommunikasjon. Er det motsetning mellom god kundebehandling og effektivitet?

Målsetningen er å gi deltakerne anledning til å reflektere over og skape motivasjon rundt egen arbeidsplass.

Kursgivere

Psykodramaleder Trine Parmer, Oslo

Psykodramaregissør Unn Holmesland, Oslo

Målgruppe

Tannhelsesekretærer

Kursplan

  • Mine viktigste kommunikasjonsferdigheter

  • Tannhelsesekretærens tidsklemme – hvordan takler jeg den?

  • Handling og holdning

Antall deltakere

Maks 60

Sted

Radisson SAS Plaza Hotel, Oslo

Tid

Onsdag 13. oktober 2004 kl. 1000 – 1600

Kursavgift

Kr 1300 inklusiv lunsj og pausekaffe

Påmelding

Se påmeldingsskjema på side 535. Eller bruk nettstedet. NB! samme skjema som ved påmelding til landsmøtet

Artikkelen er fagfellevurdert.

Artikkelen siteres som:
Forkurs: God kundebehandling kontra effektivitet – tannhelsesekretærens dilemma?. Nor Tannlegeforen Tid. 2004;114. doi:10.56373/2004-10-4