Forkurs: God kundebehandling kontra effektivitet – tannhelsesekretærens dilemma?
Kurset vil behandle temaer som profesjonell pasientbehandling og kommunikasjon. Er det motsetning mellom god kundebehandling og effektivitet?
Målsetningen er å gi deltakerne anledning til å reflektere over og skape motivasjon rundt egen arbeidsplass.
Kursgivere
Psykodramaleder Trine Parmer, Oslo
Psykodramaregissør Unn Holmesland, Oslo


Målgruppe
Tannhelsesekretærer
Kursplan
Mine viktigste kommunikasjonsferdigheter
Tannhelsesekretærens tidsklemme – hvordan takler jeg den?
Handling og holdning
Antall deltakere
Maks 60
Sted
Radisson SAS Plaza Hotel, Oslo
Tid
Onsdag 13. oktober 2004 kl. 1000 – 1600
Kursavgift
Kr 1300 inklusiv lunsj og pausekaffe
Påmelding
Se påmeldingsskjema på side 535. Eller bruk nettstedet. NB! samme skjema som ved påmelding til landsmøtet
Artikkelen er fagfellevurdert.
Artikkelen siteres som:
Forkurs: God kundebehandling kontra effektivitet – tannhelsesekretærens dilemma?. Nor Tannlegeforen Tid. 2004;114. doi:10.56373/2004-10-4