Forkurs: God kundebehandling kontra effektivitet – tannhelsesekretærens dilemma?

Kurset vil behandle temaer som profesjonell pasientbehandling og kommunikasjon. Er det motsetning mellom god kundebehandling og effektivitet?

Målsetningen er å gi deltakerne anledning til å reflektere over og skape motivasjon rundt egen arbeidsplass.

Kursgivere

Psykodramaleder Trine Parmer, Oslo

Psykodramaregissør Unn Holmesland, Oslo

Målgruppe

Tannhelsesekretærer

Kursplan

  • Mine viktigste kommunikasjonsferdigheter

  • Tannhelsesekretærens tidsklemme – hvordan takler jeg den?

  • Handling og holdning

Antall deltakere

Maks 60

Sted

Radisson SAS Plaza Hotel, Oslo

Tid

Onsdag 13. oktober 2004 kl. 1000 – 1600

Kursavgift

Kr 1300 inklusiv lunsj og pausekaffe

Påmelding

Se påmeldingsskjema på side 535. Eller bruk nettstedet. NB! samme skjema som ved påmelding til landsmøtet